Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 13 januari 2010

Av Maria - 13 januari 2010 18:54

13 dagar sen nyår redan, nästan två veckor. osch vad fort det går!

Nu har halva veckan gått och imorgon är det en rätt lugn dag i skolan med nästan bara roliga lektioner, i varma djurhuset! Resten av skolan är iskall så jag går och huttrar hela dagarna nästan ju! Och på fredag är det så bra med bara en lektion, lite onödigt men en rolig lektion :)


Idag var buff pojkarna sålda :) Fort gick det! Dom hörde av sig igår och hämtade dom idag. Dessutom är flyttade dom till en familj i södertälje, kul!


Funderar på om jag ska plugga lite först och sen pyssla lite med djuren eller tvärt om.. hur som helst ska jag sova tidigt för jisses så trött jag är. man har liksom vänt tillbaka mornarna men inte kvällarna.

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards