Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 27 juni 2009

Av Maria - 27 juni 2009 00:30

Vilket väder!! Helst underbart! Har varit ute hela dagarna och solat och haft det skönt! Har egentligen inte gjort något speciellt, här om dagen var jag, pojkvännen, J och hennes P (som är bästa vän med min M) ner till sjön och badade hela dagen. Det var faktiskt ganska varmt i vattnet, skulle tippa på 23-24 grader :) På kvällen gick vi upp på ett berg och satt där ett bra tag tills vi var helt mygg och myrbitna. Då gick vi hem och kollade på film ist!

Idag har jag solat exakt hela dagen! Såå skönt! Det har faktiskt blivit ganska mycket reslutat! Har fått en hel del färg! Eller Maria-färg..inte kritvit m a o :p

Imorgon blir det till att jobba igen. Var ett tag sen nu. Ska jobba långdag imorgon. Börjar iof 12 men kommer jobba tills framåt 9! Full rulle på ett hamncafé nu vettni!


Nu börjar SM-nerverna komma fram riktigt mycket! Ska bli så fruktansvärt roligt! Har ju bara varit på ett SM hittils och det är något visst med det. Stämningen är så härlig på något vis. Sen ska det ju vara maskerad också! Och den har jag och Mia G tagit på blodigt allvar! Den som lever och tar sig ner till Dingle får se! ;) Det blir första gången jag ska ställa Bea i championklass, gissa om det är pirrigt!?


Nu lär jag nog gå och lägga mig om jag ska orka upp imorgon!

Godnatt på er! :)

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards