Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 12 juni 2009

Av Maria - 12 juni 2009 13:25

Nu är nian över!

Känns helt gaaalet att jag har slutat nian, NIAN!? lixom?

ska börja gymnsiet? Hallååå? Förstår inte..


Skolavslutningen var hemsk. Visste inte vart jag skulle ta vägen, grät och skratta i ett. Hoppade runt för att jag var hur glad som helst men samtidigt jätte ledsen. Det är egentligen obeskrivligt, jag har bannemig haft dom bästa lärarna man kan önska sig! Nu är det över och allt blir nytt till hösten. Kommer inte känna en kotte, vet inte ens vilket gymnasium det blir. Spånga? Djurgymnasiet? Ingen aning, en aning läskigt måste jag säga.

Nog pratat om skolan, nu har jag faktiskt SOMMARLOV!


Ska bada och sola hur mycket som helst. Även om det inte känns så lockande nu när det regnar så det forsar ner för gatan. Om några timmar ska vi alla i gänget iväg till Å och bada och grilla, och bara ha det allmänt mysigt! Inget stoppar oss att ha kul! ;) Lär blir en lång natt och klockan tio imorgon börjar jag jobba. Yippi..


På måndag åker jag till Sara också! Har bara bokat ditresa så jag har ingen blekaste aning om när jag kommer hem! Ska bli så kul att få vara där länge!


See u!

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards