Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 10 juni 2009

Av Maria - 10 juni 2009 16:06

Nu sitter jag hemma hos Mimmi och vi ska alldeles strax börja fixa iordning oss för niornas fest som är på skolan ikväll! Tema är glitter och klädsel fest.


Idag har jag slängt alla, bokstavligen alla skolböcker och lämnat in nyckeln. Kändes så skönt att bara kunna hiva ner allt skit som varit i mitt skåp! Fick veta alla betygen också, enda negativa är att jag har sänkt mig i engelska. Men det är inte hela världen för jag har fått VG i NO och det är bara 15p extra där! Det var tack vare mitt genetikarbete i biologi som på något konstigt vis höjde hela NO slutbetyget! Sen får man ju inte glömma MVGt i slöjd. Så nu ligger jag på 245p om jag har tänkt rätt, ska räkna lite bättre när jag får kuvertet i handen på fredag. 245 är jag faktiskt riktigt nöjd med!


Vid 12 idag hade vi fått order att mötas vid stationen. Vi satt oss på tåget (nior och lärare) och vi hade fått några ledtrådar av lärarna, sand,värme och sol. När vi klivit av tåget gick vi mot en inomhusvolleybollhall! Spelade en hel turnering i 2 timmar, hur kul som helst!!


Nu måste jag börja fixa mig!

Skriver lite om hur det var sen!

Tjing!

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards