Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 2 juni 2009

Av Maria - 2 juni 2009 16:13

Har haft så fruktansvärt mycket i skolan att jag inte hunnit blogga. Och jag har bara varit gnällig och det är inte kul att skriva om. Men nu när det hänt lite tänkte jag skriva lite granna iaf.


I söndags åkte jag på klassresa till skärgården med ungefär hälften av alla niorna i skolan. Kom hem nyss. Vi har haft det riktigt trevligt trots att vi vaknade upp med tandkräm och schampoo i sängarna första natten..


En trist sak måste jag berätta också. Sickan har troligtvis kastat sina ungar..

Tidigare hade hon ju mjölk och man kände en unge i magen på henne. Men nu känns hon helt tom ahr har gått tillbaka till standardvikten.

Trist! Får se om vi lånar in någon ny hane eller hur vi gör.


Nu ska jag faktiskt lägga mig och vila ett tag. Har inte sovit mycket på klassresan :p


Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards