Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 8 juni 2009

Av Maria - 8 juni 2009 21:27

Nu är det inte mycket kvar av nian!

Idag var vi (några nior) i Hellasgården med några av lärarna och bara umgicks. Spelade lite brännboll och hade det allmänt trevligt! På hemvägen var det även en sliskig kille som la in världens sämsta raggningsreplik på mig..inte värd att skriva knappt! men USCH säger jag bara!


Imorgon är det egentligen sista hela dagen i skolan. Vi ska städa ur skåpen och så, träna lite på låten som niorna ska sjunga gissar jag. Thats what friends are for. Låter INTE bra kan jag säga.. Ska försöka få veta alla mina betyg imorgon också. Får ju veta dom innan man får kuvertet för att ingenting ska komma som en chock. Men jag tror inte att jag får någon chock iår faktiskt.


Har varit lite dålig med blogguppdateringen nu känner jag..

Men jag har lagt all krut som finns kvar på att få in alla arbeten och säkra betyg mm. Då kommer datan inte i första hand.

På fredag slutar jag och i veckan väntar massa skoj i skolan! Berättar lite vart efter! :)

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards