Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 25 december 2009

Av Maria - 25 december 2009 13:35

skriver inte så mycket, har ingen större lust till det nu.

Julafton tillbringades på Söder, för att göra en lång historia kort, hos släkten.

Fick fina julklappar, bla delar till att göra armband. Och häromdagen när jag var på stan köpte jag en berlock där man fick gravera in eget. Jag valde faith. Behöver kanske inte säga så mycket mer.


Vi var och hälsade på morfar igår också. Ena dagen går det uppåt och han kan iaf viska fram lite ljud, så pass mycket han orkar. Men sen går det neråt, vilket det gör nu. Hör gör han troligtvis fortfarande så jag ska nog upp idag ändå och tacka för julklappen jag fick från han och mormor.


Hoppas ni andra haft en bra jul!

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards