Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 1 december 2009

Av Maria - 1 december 2009 17:43

23 dagar kvar till julafton! Och inte en enda julklapp har handlats. Har inte ens en aning om vad jag ska köpa till någon! I helgen ska jag upp till Sara och vi har planerat att handla julklappar i Valbo på lördagen, så förhoppningsvis hittar jag åtmintone någon grej där. Ska bli skönt att få träffa henne igen! Trots att vi ses helgen efter igen, men vad gör det? ;)

När jag gick hem från bussen hade det blivit lite isigt på vägarna, kanske snö imorgon när man vaknar? Då blir det fart på mig :p jag älskar snö ja!

Jag har inte ens börjat tänka på vad jag vill ha i julklapp. Annars brukar jag typ kommit på det månader innan jul :p


Imorse fick jag sova till 8, vilket jag minst kommer få göra de senaste 6 veckorna! Hela familjen hade gått så jag kunde strutta runt här i min ensamhet med vilken musik jag vill (julmusik) och sjunga med. :P 

Ikväll har jag tänkt att trimma lite till på djuren, såg igår när jag tog upp dom att mamma hade visst varit och trimmat bort det värsta, tackar liksom! ;)

Måste ta en titt på tassarna också, smörja lite kanske :) förutom på Prinsessan som har magitassar ;)

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards