Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 13 december 2009

Av Maria - 13 december 2009 12:18

Tack Svealand för en bra utställning igår! :) Hade ju två av mina djur med mig och ett från Mia. Självklart skulle ALLA upp samtidigt, ras, pet och hela köret. Men det gick bra ändå :)

Resultaten då.


Junipher - pet 90p 4/4 jag hade missat lite smuts i öronen. Men nöjd ändå :)

                ras 87p 1/1 fin kritik! Dock i slyngelålder.

Dolce Prinipessa "Doris" - pet 90p 2/2 smuts i öronen..

                                      ras 88p 1/1 cert


Lunkisen gick bra att ställa, trots att det inte var igår jag kammade iordning ett junior långhår! ;)


När vi kom hem hade vi förväntat oss att Prinsessans böld skulle vuxit. Men det hade den inte, däremot fick vi ut rätt mycket och nu är den inte aaalls stor. Men jag vågar inte tro eller hoppas något..

Glad är hon iaf ;)


Idag ska anmälan till Kista in också, har lite beslutsångest vilka jag ska anmäla :P Ena sekunden har man inget att ställa, sen rätt som det är kan man inte välja vilka man ska ta med! Glöm inte att anmäla hörrni!  

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards