Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 30 oktober 2008

Av Maria - 30 oktober 2008 23:49

Idag var vi i Stockholm. Åt Kinabuffé till lunch, de va gott de ;) Är fortfarande mätt.


När vi var påväg ut från H&M kom jag på, SHIT min plånbok!

Den hade jag glömt inne i provrummet. Glömt en plånbok i Stockholm..

Låter inte så lovande. Vi sprang tillbaka till provrummen och tjejen där sa att dom hade en plånbok som kanske va min. Det var det. Men jag höll på skita på mig av rädsla. Tänk om någon hade tagit den?

Men jag köpte mig iaf en väska, så jag INTE ska tappa bort plånboken nå mer.

När vi kom hem var det till att fila fila fila på alla tassar som ska med på lördag. Djuren va också hejjare på att kissa på oss. Blöta fläckar överallt:p


Nu är det inte så långt kvar på min lovvecka. Två dagar kvar.

Men helt otroligt roligt har det vart. En vecka med sin bästa vän:) Kan inte bli bättre! :D

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8
9
10
11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards