Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 12 oktober 2008

Av Maria - 12 oktober 2008 14:02

Med andra ord är jag inte bättre..

Hade hoppats på att jag skulle friskna till så jag kunde gå på mässan.

Istället har jag bänkat i sängen. Sitter med datorn i knät och slötittar lite på reprisen av Stjärnor på is.

Och för att fördriva tiden skriver jag listan som jag hittat på saras och jennifers bloggar.


Namn: Maria

Smeknamn: Inget

Ålder: 15,5

Längd: 169,5 cm lång

Stjärntecken: Vädur

Jobbar: Skola

Civilstånd: Singel

Bästa vän: Sara, Åsa

Intressen: Djuren, shoppa, vänner

Framtidsplaner: Lyckas med gymnasiet, petdomare och uppfödning.

Favoritprogram: Desperate house wifes är bra :)

Favoritplagg: Det mesta, mysiga kläder gillar jag!

Favorit kroppsdel på killar: Ja..om jag skulle veta de..

Favorifrukt: Alla!

Favoritdryck: te, mjölk

Favoritmat: All mat är god! Förutom potatis- fisk bullar och blodpudding

Favoritgodis: Choklad!

Favoritträning: Lat som jag är blir det sällan. Springa, simma. Rida är också kul, även om jag bara för det var 5:e år kanske :p

Favoritfärg på kläder: grått, ljusrosa, svart, vitt 

Annars: de flesta

Mest nöjd med: Ögon, hals/nyckelben/axlar

Minst nöjd med: höfterna, rumpan

Bra egenskaper: Bra på att lyssna. Omtänksam och generös brukar jag få höra:)

Sämre egenskaper: Svårt att säga nej, och vara mig själv. Men det börjar bli mycket bättre nu!

Smink: Puder, mascara

Hårprodukter: Sunsilk hårspray, shampoo och balsam. Inpackning från Wella.

Parfym: Christina Aguliera

Hudvård ansikte: Nivea ansiktskräm, ansiktsvatten från aco.

Kropp: Kroppslotion från Oliv

Nagellack: Här målas det ofta! Rött,rosa, manikyr mm.


Nu smälter jag snart känns det som! Blä för feber!

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8
9
10
11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards