Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 20 oktober 2008

Av Maria - 20 oktober 2008 17:18

Skoldagen idag var suverän! Lämnade in projektet. Kändes hur skönt som helst att ha det gjort! Nu är det bara det andra kvar.

Imorgon har jag matteprov och spanskaprov. Spanskan kan jag.

Matten är sådär. Av någon anledning fastnar inte tråkiga ekvationer och formler i mitt huvud. Jag konstaderade för något dag sen att jag är inte gjort för matte. Och definitift inte att rita..bilden ska in på torsdag.

Får se hur den blir. Men jag gör mitt bästa:)


Sen börjar jag fundera på om Prinsessan hann bli dräktig iaf.

Det där jag trodde va att hon brunstade visade sig vara inflamation..

Och nu har hon gått upp nästan ett hekto (inte kilo som jag tidigare skrivit :p) på 3 veckor, men det kan ju vara så att hon är frisk också..Får väga henne regelbundet för att se om hon ökar ännu mer. Men eftersom hon var så pass dålig i så många dagar så borde ju ungarna ha dött.

Isf ska jag ge henne allt för att något inte ska hända igen!

Har fått en liten skräck efter det här.

Förresten har jag en liten suprise, men bara för att retas berättar jag den inte nu. Nä, men det är inte säkert ännu. Berättar mer när jag vet närmare! ;)

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8
9
10
11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards