Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 18 februari 2010

Av Maria - 18 februari 2010 18:03

Den här veckan har gått sjukt segt tycker jag. Det enda jag har gjort är att varit i skolan och pluggat. bokstavligen! Har inte träffat en kotte på hela veckan och har bara pluggat pluggat pluggat. Jo, i tisdags var jag faktiskt och gymmade. Det var roligt, men kände att jag hade inte riiiiiktigt dom musklerna jag skulle behövt, men istället kände jag dagen efter att jag hade muskler jag inte hade en aning om att jag hade :p


Imorgon är det matteprov. Jag känner mig för en gångs skull säker! Får också veta vad jag fått på två prov imorgon, nervöst..


Känns skönt att det är KM i helgen, bara glömma allt skolarbete och ägna sig åt det jag älskar - marsvinen. Imorgon slutar jag tidigt så då ska jag hem och fila och fejja på Betty och Beata som ska med. Betty har ju varit med en gång tidigare men inte Beata, det är hennes första gång. Betty är ju buffen med magmysteriet. Jag tycker att hennes mage har mörknat och att de vita stråna försvunnit. Som tur var va det några norrortare som kollade på henne i Kista, hoppas de kommer på lördag så jag kan få det intygat från andra ;)


Idag fyller min älskade syster år också. Jag har inte hunnit köpa någon present åt henne så jag fick göra det idag efter skolan, som hon ska få ikväll. Hoppas hon blir glad, jag vet att hon sagt att hon vill ha det iallafall! :) Köpte även två linnen åt mig, borde bara köpt ett för dom kostade 129 styck men jag kunde inte bestämma mig. Antingen lämnar jag tillbaka det ena eller så behåller jag båda bara för att de var så fina. Har beslutsångest :p


Nu ska jag ta en sista titt på matten sen ska jag ta och sätta mig inne hos djuren och gosa lite tror jag!

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards