Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 14 februari 2010

Av Maria - 14 februari 2010 20:52

Tror jag sovit igenom hela helgen, känns som så iallfall. Den gick så fort! Men bra har det varit iallafall. I fredags minns jag faktiskt inte vad jag gjorde :P kanske var då jag var med syrran till skärholmen. I lördags iallafall var jag med Marcus, lika idag. Har pluggat häcken av mig också. Vi har mycket som ska in innan lovet.


Var iväg och övningskörde idag också, fick köra på vägen! Alltså stora vägen, det var så sjukt läskigt. Men det gick bra :D Trots möten och korsningar :p

Imorgon ska vi simma i skolan och ingen av mina bikinisar är hela. Men jag har fått rota i skåpen och hittade en över- och en underdel som iaf är någolunda hela! Dom sitter uppe iallafall, det är huvudsaken.


Ska alldeles snart hoppa in i duschen och lägga mig sen. Börjar tidigt idag och har en lång dag framför mig. Hua!

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards