Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 20 maj 2009

Av Maria - 20 maj 2009 16:59

Jag fullkomligt spritter av glädje!

Som sagt vart jag inte nöjd med mitt betyg på VG- på mitt genetikarbete. Och jag klagade lite. Läraren läste om det och höjde till ett klart VG och sa att mitt helheltsbetyg i NO ligger därför just nu på VG. Då kom ju smarta jag på att jag kan komplitera det som saknades för ett MVG. Så det ska jag göra. Det var jämnförelse. Lätt och fort gjort! Då kommer alltså NO betyget höjas till MVG. Ofattbart för mig som egentligen hatar NO :p förutom det här då. Sen till nästa. Pratade med slöjdläraren där jag höjt mig från VG till MVG!! Och i spanskan har jag fått hem uppgifter jag ska göra för att få tillbaka mitt VG.

Så om allt går som jag vill med NO:n kommer det här betyda att jag får + 35p! Alltså slutar jag med 260 av möjliga 320 poäng! Nöjdare kan jag inte bli :)

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards