Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 1 maj 2009

Av Maria - 1 maj 2009 11:14

Det har faktiskt inte hänt så värst mycket kul att skriva som sen sist jag bloggade. Jag har fixat mig ett sommarjobb på ett litet mysigt café här nere i gästhamnen. Ska jobba första gången i morgon.

Skolan går bra. Mycket att göra nu bara. Har lämnat in mina arbeten och haft 2/3 delar i matte nationella där jag såhär långt har klarat mig.

Valborg igår var trevligt. Solade hela dagen och har fått ganska mycket färg för att vara jag. :) På kvällen träffades vi alla kompisar hemma hos Å och gick ner till brasan. Sen låg vi i en pulkabacke och kollade på fyrverkerier. Mysigt :) När vi sen kom hem till Å invigde vi hennes pool för iår. Många var ganska fega och gick bara i och ur medans några försökte spela Volleyboll på tre pers. Efteråt vart det korvgrillning och snack. Sen hem i mörkret. Och jisses vad kallt det var. Jag kände inte mina fötter och händer efteråt. Trots att det bara är typ 4 km.


Idag har jag ingenting i planerna. Sola lite granna kanske :)

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards