Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 9 maj 2009

Av Maria - 9 maj 2009 18:54

Oh jisses vilken dag!!

Igår kväll åkte vi till Sorunda för att ställa iordning alltid inför idag. Kom hem vid 9 tiden och då skulle alla djuren badas och den sista finputsningen skulle göras. Badade även Zambezi som fick lämna sin kärlek här hemma.

Trots att både jag och mamma försov oss imorse och stänge av väckarklockorna i sömnen lyckades vi hinna till lokalen till den sagda tiden :)


Dagsns resultat då, är mega nöjd!!


Bea:

Pet: 1/9, 93p(!!!?) silver. BIS PET 5!!!

Ras: 1/3, 90p cert. BIS 5!!!

Hon håller femman hon ;)

Algot:

Pet: 3/7, 91p (!)


Helt galen dag!! Fina fina Beatrice är farlig!! Jag är så enormt glad och stolt över henne att jag är helt mållös! Nu ska vi ladda om batterierna till Valbo på Nationaldagen då Bea självklart ska med och förhoppningsvis knipa de certet som kan göra henne till Svensk Champion! Hon har redan 4 men 2 av dom gills inte. Nu känner jag att mina ögon går i kors efter en fullspäckad dag så jag ska nog dega ner mig i soffan och kolla på tv. Lägga mig tidigt så jag är någolunda människa imorgon på jobbet.


Måste faktiskt tacka Maria W också för en superduper utställning! Allting flöt på hur bra som helst! Sen alla norrortare, även om vi är få, som sliter som djur före, under och efter utställningarna.

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards