Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 9 april 2009

Av Maria - 9 april 2009 18:55

Ja här kommer man hit med vårskor i hopp om att det kanske bara var liiiite snö. Eftersom allt är borta hos oss redan. Ne då är det decimeterdjup snö kvar!! Men bra är kanske det då mina skor behövde tvättas lite ;)

När jag och sara var ute idag hittade jag en liiiten liiiten knippe med grönt gräs, gissa vem som fick den om inte Jocke? ;)


Sara står inne i marsvinsrummet nu och kurrar. Jesperlina och Delila svarar och Sunny ser allmänt rädd ut. Undra vad hon säger ja..

Men häftligt tycker jag att dom faktiskt svarar!!


Påtal om kurrar så kurrar min mage.. Det blir tacos till middag idag!! Nästan att jag glömt bort att det fanns för det var så länge sen jag åt de!!


Imorgon blir det att åka och måla lite ägg hos saras mammas vän. Och på lördag blir det mat hos mormorn! ;) Gott med påskmat :)


Nu får det räcka för idag! :)

Tjing! 

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards