Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 8 april 2009

Av Maria - 8 april 2009 20:28

Någon som sett videon? Det var lite struligt men nu ska den funka! :) Ni kan väl kommentera om den funkar? :)


Idag har vi varit på riktigt skratt humör. Vi vaknade ganska sent och har spelat guitar hero och sjungit lite singstar, lekt med kattungarna ( som är bland det sötaste jag sett) och varit ute med hunden. Har även trimmat lite marsvin. Och jag har snyggat till Jocke som jag har lust att sätta Bea med i sommar. Han är riktigt stilig! Har övertalat Sara att ställa han i ras. Sist han ställdes i pet, då jag tjatat på henne om det gick det ju så bra! Då fick han silver och vart bis pet 5. Och han har bara suttit hemma och inte visat upp sig, tänka sig..


Kattungarna är jag helt såld på! Har tjatat på mamma ex antal gånger men inte går hon med på någon kattunge heller.. Det är en av dom som är lite extra söt. Han är en riktig bråkstake som ska kaxa mot allt och alla. Tilloch med lillsyrran tröck han ner i vattenskålen! Kaxmört! Gnager på fingarna och tröjkanten. Söt som sjutton är han och gissa om jag vill ha med han hem??


Ne nu ska vi hitta på nått skoj!


Tjing! 



Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards