Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 30 november 2009

Av Maria - 30 november 2009 20:24

Aaah jag har ju glömt att berätta!! Var ju och såg New Moon i fredags.

Oh jisses säger jag bara! Såå nära på att gråta var jag. Underbar film. Man bli ju så avis på Bella som får ha en som Edward. Den slutade oerhört spännande. Nu måste jag läsa andra och tredje boken. Och det är inte såå långt kvar innan tredje filmen kommer! Ni som inte sett den - se den.

Av Maria - 30 november 2009 16:46

Då har mina praktik veckor kört igång. Lördagen och söndagen i butiken gick förbi i 180. Väldigt roligt var det att vara tillbaka. Idag var det alltså dags för hunddagiset. Var kul att testa på något nytt, och ja, hundar är ju hundar så det kan ju inte bli annat än bra. När man är sådär bland massor av hundar så märker man så himla tydligt skillnaden på olika individer. Det tar ju ett tag för mig att lära känna hundarna och även för hundarna att lära känna mig men jag tycker det gick jättebra. På promenaderna hade jag tre stycken och det gick utmärkt. Sen att det är en tollare där, som jag är så svaga för, gör ju det hela lite roligare!


Alla adventsgrejer har ju kommit upp nu också. Känns verkligen inte som advent än, var är all snö!? Men jag har hört att det ska komma i veckan! Hoppas det stämmer!

Inte ens två veckor kvar till utställning och jag längtar. Trimmar för fullt här och är lite nervös måste jag säga! Men jag ser verkligen fram emot Prinsessans lilla comeback! Ska bli kul att ta med henne igen :D Kommer med lite av allt i petten :)


Nu ska jag nog ta och boa mig inne hos marsvinen resten av kvällen. Och imorgon är den en ljuuuvlig sovmorgon!

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards