Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 24 november 2009

Av Maria - 24 november 2009 18:40

Nu jädrar har jag pluggat! Började med att sova ut då jag var ledig idag, vaknade vid halv 11. Gjorde mig lite frukost och satt mig direkt och pluggade. Sen har jag pluggat sedan dess..Gjorde en toapaus och en matpaus där jag brädde mackan. Annars har jag pluggat så pennan brunnit. Mest matte, det är prov imorgon. Just nu känns det inte så lovande men det är säkert för att jag är helt slut i huvudet. Har tid att plugga på tåget imorgon så nog ska jag väl klara G iaf..


Imorgon är det skola igen och långdag. Skönt att jag slutat spanskan så jag får liite sovmorgon.


Igår satt jag igång att trimma lite på Doris och Junipher. Opps, pälsen hade vuxit mer än jag trodde! Får rätt mycket att trimma, men men :p

Nä, jag måste nog ta och plugga lite mer.. *prestationsångest x 1000*

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards