Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 4 november 2009

Av Maria - 4 november 2009 15:23

Bea finns inte mer. Jag förstår det inte. Igår när jag var på insparken vände allting över någon timme och hon fick världens diarré och vilja inte ens längre svälja critical caren. Hon började ju äta själv i måndags. Imorse var hon död. Var inte hemma då utan fick veta det vid 11 av mamma som var här hemma och kämpade för henne. Först nu när jag kom hem från utvecklingssamtalet förstår jag det och tårarna sprutar. Jag vet inte vad jag ska säga..jag skäms och är så sur på mig själv. Tänk om det fanns något mer jag kunde göra. Bea skulle ju leva för alltid.. :'( På sin ettårsdag också..


           


Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards