Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 1 november 2009

Av Maria - 1 november 2009 20:08

Då var dagen i Kallhäll äntligen slut. Man blir alltid helt slut efter den här helgen! Idag var det nog rekord på utställare skulle jag tippa på. Vimlade av folk, mycket nytt. Kul!

Reslutaten då. Jag kan ju egentligen inte ta åt mig dom men..jag har ju trimmat :p


Junipher: pet - 92poäng , 3/8

                ras - poänglöst , 1/1 BIR JR!!!!! CERT!!!!!! BIS 4!!!!!!!

Doris: pet - 91poäng , 2/8

          ras - poänglöst , 1/1 CERT!!! 

 

Att lilla Junipher skulle gå och bli Bir trodde jag aaaaaldrig, hon som slynglar och jag tvekade på att ta med henne imorse. Sen att hon vart bis 4 av såå många juniorer var ju helt ofattbart! Tack tack tack för henne Sara!!!

Doris är jag också jättenöjd med. Sen att jag missat fila en klo har jag väl bara mig själv att skälla men man ska väl inte klaga ändå. Så himla nöjd med dagen! Sen alla underbara marsvinsvänner gör ju dagen ännu bättre!


Nu laddar vi om för Västerås på lucia. BEA ÄTER HÖ! mamma kom in till mig och sa det precis :p Ja, luciautsällningen. Har tänkt ta med ett helt gäng! Men det är ett tag kvar till anmälan så jag hinner säkert ångra mig sjuttioelva gånger, som alltid annars :p

Har möblerat om lite i burarna också. Jag och mamma fick för oss det när vi kom hem. Elsa som kan vara omparad i samband med födseln på Amelia fick gå med English Prince igen. (som är pappa till Amelia). Om hon är dräktig så är hon i 5e veckan. Och då lär vi se om några veckor om hon är det eller inte. Om hon inte är det blir hon förhoppningsvis parad. Vi har flyttat ut Amelia till ungdjursburen. Och då var ju hon glad, för då har ju hon några att leka med!


Nu måste jag gå och kolla när Bea äter hö. Dagens höjdpunkt ju!!!

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards