Maria, mitt i tonåren

Direktlänk till inlägg 24 juli 2008

I´m gonna be delägare!!

Av Maria - 24 juli 2008 14:08

Nu är jag hemma igen. Vi hade det jättetrevligt i Örebro. Åt god mat varje dag! Och trevligt sällskap var det också :) Tack för det hörni!

Igår var tjej-ligan på Stortorget i Örebro där Rix Fm festival var.

Lika roligt som förra året. Jag och Åsa lyckades komma nästan längst fram och såg alla artister toppenbra :).


Väl hemma höll jag på dö i värmen..Det är sååå varmt! Och moppen är inte hemma så bada kan jag inte fara iväg och göra heller. Men jag och pappa ska hämta den ikväll *glad* :D. Då ska jag åka full blås på en kilometers raka vi har nästan precis vid våran gata. Det är så skönt att göra det när det är varmt. Det fläktar massor.


Pussade och snosade på Prinsessan och Cindra när jag kom hem. Vägde också Prinsessan. Hon hade gått upp 119 gram men hon och Alvar har ju bara gått tsm i 12 dagar så hon har nog bara ätit lite... Men jag hoppas att det är en början :).

Provet hade kommit när jag var borta. Öppnade kuvertet snabbt som blixten och kollade på frågorna. Ganska många frågor kan jag men lite måste jag ta reda på.


Imorgon, eller inatt..ska jag åka till Umeå och min kusins bröllop. Ska bli jätteroligt att träffa hela en liten del av hela tjocka släkten igen. Det var länge sen.

Brudparet har två söner på 2 och 4 år, dom är så söta så att man håller på att smälta. Den äldsta vet inte vem som är vem av mig och min syster så vi båda heter Saramaria. Lite gulligt;)

Nu ska jag spela spel med Sara ute i solen :)

 
 
josefinaste

josefinaste

25 juli 2008 00:17

delägare till?

http://www.josefinastee.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 9 augusti 2011 10:58

läs min blogg på mariauusimaki.blogg.se istället!

Av Maria - 4 augusti 2011 16:55

Jag får inte till det med att ladda upp bilder från mobilen hit till bloggen, så jag byter blogg till blogg.se. jag hoppas att ni tappra läsare som följer mig här fortsätter i blogg.se. den nya bloggen heter mariauusimaki.blogg.se :-)...

Av Maria - 4 augusti 2011 11:20


Godmorgon! Varje dag (förutom igår när grannen klippte gräset) så har jag sovit till 11. En perfekt tid, precis lagom till solen börjar bli varm och solvänlig!   Tänkte bara tipsa er om karotentabletterna jag äter. Jag började med dem för att jag...

Av Maria - 4 augusti 2011 00:37

Kvällens egentliga planer gick i kras, börjar tröttna på att arrangera saker när folk hoppar av i sista sekund! nu blev kvällen bra, om inte bättre, ändå. jag och marcus åkte in till stan, köpte med oss lite fika och satte oss vid slussen. Södertälje...

Av Maria - 3 augusti 2011 09:47

Vaknade rätt så tidigt idag, vår morgonpigga granne vars gräsmatta börjar precis utanför mitt fönster fick för sig att klippa gräset imorse. Men - mer tid till att sola!   För ett tag sedan nämnde jag det där skolarbetet som jag fått en idé till....

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards