Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 10 juli 2008

Av Maria - 10 juli 2008 22:36

På resan hem från Öland stötte vi plötsligt på en vägskylt där det stog- " Vänta in trafiklots" Och så var det ett rödlyse. Varken mamma eller pappa hade sett denna skylt tidigare och jag hade inte hört talas om den på trafikskolan. Men pappa väntade snällt på att lotsen skulle komma. Efter ett bra tag skymtade vi ett blinkande ljus långt borta på vägen. Ljuset kom närmare och närmare och visade sig till slut vara en bil. Alltså lotsen. Han körde mot oss med en karavan av bilar efter sig som följde efter honom. Han vände och bilarna fortsatte. När han hade vänt så mycket att vi såg baken på bilen fick vi oss ett skratt.

Det var hemresans stora skratt!

Och jag skrattar lika mycket varje gång jag ser bilden!

Av Maria - 10 juli 2008 19:03

Nu är nästan allt fixat.

Prinsessan ska bara badas också.

Vi åker till E-tuna redan imorgon bitti så att vi kan njuta av det fina sommarvädret som är lovat vid vattnet.

Jag är lite nervös faktiskt... Men jag hoppas att Saras tummhållning gör susen:)

Jag har inhandlat Prinsessans favvogrönsaker också. Hon blir nog lite bortaskämd under helgen. Broccoli och morötter är ner packat. Massor av gräs kommer hon och få! 

Kläder till SM-festen måste man ju ha också? Hmm.. hittar nog på något :)

Nu ska jag hoppa in i duschen och snygga till mig lite. Sen är det Prinsessans tur .

Imorgon bär det av mot SM!! tjoho!

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards