Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 15 juli 2008

Av Maria - 15 juli 2008 22:47

Dagen har spenderats med några vänner. Var först nere på stan och fixade praoplats. Det är praovecka igen vecka 39. M på Djurhuset sa att det skulle bli jätte roligt och bra att jag kom igen! Köpte också en stoooor vattenflaska till Prinsessan och Alvar. Fick rabatt *smiiile* Ville hällre ha en stor vattenflaska en den mindre varianten då vattnet håller sig fräschare.


Prinsessan och Alvar är så söta tillsammans! Dom ligger ganska ofta och myser brevid varran när man kommer in i marsvinsrummet.

Mamma har flyttat om i burarna lite då Alvar och Algot kom hem. Då vart det en 2-rummare ledig och dit fick Prinsessan och Alvar flytta nu på kvällen :)

Jag hoppas för allt i livet att hon blir dräktig. Kommer bli helt till mig när, om hon får ungar. Om hon får dom på natten kommer jag inte kunna gå till skolan på morgonen. Kommer bara vilja sitta och titta på de små liven :D


Nästa helg gifter sig min kusin. det ska bli jätteroligt att gå på bröllop. Har aldrig vart på något förut. Brudparet är säkert jättefina! Jag fick just frågan om jag och syster Sara vill dela ut vigselhäften. Och vad gör man inte för sina bästaste kusiner?

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards