Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 31 juli 2008

Av Maria - 31 juli 2008 22:13

Vilken härlig dag!

Åkte och badade med Sara en stund. Det var lite kallt i vattnet men skönt ändå.

Sen åkte vi till ett fik och tog en varsin skagenmacka :). Den var riktigt god!

På kvällen grillade vi flintastek. Det är nog det godaste kött som finns!

Och tzatziki åt vi också! Jag gjorde den så det vart mycket vitlök!


Efter maten åkte jag och pappa och fiskade. Men vilka otacksamma fiskar måste jag säga! Vi såg dom simma längst ytan så vi satt krokarna högt upp. Men den masken vi hade på kroken dög inte. Vi gav upp efter ett bra tag. Och jag kastade i den mask som satt på min krok. Tro inte att alla fiskar kastade sig över den då? Då gick jag och pappa därifrån..


Imorgon blir det mer bad. Om det inte kommer regn..Det ser ut som det på himlen nu:(. På lördag ska vi som brukar ha filmkväll till grönan. Har inte vart där på åratal. Ska bli riktigt roligt faktiskt :D

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards