Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 15 juni 2011

Av Maria - 15 juni 2011 10:35

Godmorgon! Igårkväll tänkte jag att jag ställer klockan på halv 11 opm jag mot förmodan skulle sova så länge. Ska ta halv 12 bussen in till stan. När vaknar jag då? Precis innan halv 11! Skönt med sovmorgon! Ska somsagt ta halv 12 bussen in till stan med marcus, vi båda ska fixa lite inför kreta. Växla lite pengar och köpa det sista som behövs. Jag ska även låna lite böcker så jag har att läsa på stranden. Sen ska jag såklart bunkra upp med alla tidningar jag kan tänka mig! SOLO, VR, Cosmo, ja ni förstår ;-)


Efter en timme ska jag möta upp Jenifer, vi ska utföra lite hemligheter, sedan upp till henne, städa lägenheten, ner på stan och käka med några kompisar och Josefina som fyller år! Upp tillbaka till Jenifer och fira Josefina! Kommer bli grymt! Kameran hänger med!


Nu ska jag dricka upp mitt te och fortsätta göra mig iordning, Har fått dille på earl grey med honung!

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards