Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 31 juli 2009

Av Maria - 31 juli 2009 21:24

Jädrar vad sommaren gått fort! Imorgon är det redan augusti!

Kom nyss hem från jobbet, lite små frusen då det var varmt och soligt på dagen när jag började. Nu regnade det och var inte alls lika varmt och skönt. Och hem skulle jag i linne och shorts.. Är man dum och inte tar jacka med sig får man väl skylla dig själv :p

Så nu har jag tänkt att jag ska ta mig en lång varm dusch, och sen luffa runt i någon stor tröja och lägga mig och läsa skvaller tidingar med en stor kopp te! Var länge sen jag gjorde något sånt känns det som :p


Har inte så värst mycket att skriva egentligen. Mer än att jag längtar tills Järbo utställningen! ;) OCH glöm inte att anmäla till utställningen i Örsundsbro/Bärsta Party heller! ;)

Ne nu ska jag gå och duscha! Lycka till på KM:et imorgon alla mittare ;)

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards