Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 31 januari 2008

Av Maria - 31 januari 2008 16:44

Fy bubblan vad det är mycket i skolan nu.

Projekt hit och dit!, och sen alla de andra vanliga ämnena också!!

Tog hem en massa arbete från skolan idag, så nu har jag skrivit lite på projektet, vi ska förbättra en produkt och då måste man ju skriva hur, varför och allt det där...det är så tråkigt och bara skriva skriva skriva...men men, det blir bra i slutändan.

Förövrigt idag har jag varit i skolan och jobbat på som en tok, har haft hemkunskap tisdag och onsdag så jag missade väldigt mycket de dagarna:/

jobbigt jobbigt..


Cindra låter bättre tycker jag.

Hon fick antibiotika i en vecka men det hjälpte inte så det var nog ett virus och då biter det inte.

Nu ska jag återgå till arbetet så jag har lite tid att gosa med djuren ikväll sen.


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards