Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 24 januari 2008

Av Maria - 24 januari 2008 20:57

Idag har det varit en bra dag.

Skolarbetet har gått bra!

Efter skolan sprang jag in på Ica och köpte tomatkross som jag skulle ha till köttfärssåsen som jag skulle laga.

Den smakade otrooooligt bra.

På kvällen var jag barnvakt åt E, kom nyss hem därifrån.

Fick en begagnad moppehjälm som de inte hade användning för, nu är jag ett steg närmare moppen.

Sen har jag kikat in en körskola här i närheten också som verkar intressant, så två steg närmare, nu är det bara själva moppen kvar då...


Och så liiite om Cindra Pindra då, hon rosslar på.

Hon har fått antibiotika i 3 dagar nu men den biter inte, kanske är något virus och då hjälper ju inte antibiotika.

Hoppas hon blir frisk...


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards