Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 2 augusti 2011

Av Maria - 2 augusti 2011 22:45

Jag börjar fatta den här mackapären nu! Har laddat ner de allra viktigaste apparna som typ hm och vädret. det ballaste är att om man är inne på hm's app och skakar på telefonen så får man rabatterbjudanden! hur underbart är inte det?! i väderappen står det att det ska vara fint väder imorgon, så jag har inte planerat att göra något annat än att bara sola hela dagen! men kvällen bjuder på härligheter :-) nu har det tagit mig hundra år att skriva det här inlägget så det får räcka så :-)

Av Maria - 2 augusti 2011 18:44

Efter ett mindre världskrig med anmälningarna till sorunda utställningen träffade jag jenifer för lite solning och badning vid en sjö! Tillslut blev vi hungriga så vi åkte in till stan och åt middag :-) Påväg hem fick jag avi för min mobil som ligger på laddning nu och bara väntar på att fylla min kväll med sällskap!!


Förresten så saknar jag Kreta, men jag kan nog säga att jag fått tillbaka brännan därifrån iallafall!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards